Podrobno

Učinkovitost in uspešnost komuniciranja vsebin internetne televizije preko družbenih omrežij : primer TvKočevje.si
ID Hrovat, Maruša (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_hrovat-marusa.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spletne televizije, interakcija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Hrovat]
Leto izida:2014
Št. strani:38 str.
PID:20.500.12556/RUL-30263 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.77:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:32940381 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.01.2015
Število ogledov:1893
Število prenosov:194
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
HROVAT, Maruša, 2014, Učinkovitost in uspešnost komuniciranja vsebin internetne televizije preko družbenih omrežij : primer TvKočevje.si [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Hrovat. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_hrovat-marusa.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Attitudes of Slovenian consumers towards green cosmetics
  2. Odnos slovenskih porabnikov do pravične trgovine
  3. Purchasing habits of Slovenian consumers of locally produced fresh vegetables
  4. Analiza porabnikov ekoloških izdelkov
  5. Analiza nakupnih navad spletnih kupcev v Sloveniji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Men's shopping behaviour in cosmetic products market
  2. Attitude of Slovenian consumers towards buying organic products

Nazaj