izpis_h1_title_alt

Ocenjevanje verjetnosti zmage favorita v različnih oblikah tekmovanj : diplomsko delo
ID FUJS, ROK (Avtor), ID Štrumbelj, Erik (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,39 MB)
MD5: 6D3AA60AFC53883E0C32EED39E9F42E5
PID: 20.500.12556/rul/7dbc6533-2261-42a6-b1c7-30fd8583525a

Izvleček
Cilj diplomske naloge je bil oceniti verjetnosti favorita v različnih tekmovanjih in podati odgovor na vprašanje, katero tekmovanje je najboljše. Najboljše je tu smatrano kot tisto tekmovanje, ki poda najboljši rezultat z vidika verjetnosti, da bo zmagalo najboljše moštvo. Realizirani so turnirski sistemi liga, turnir na izpadanje in kombinirana tekmovanja. Implementirani so bili tudi različni načini določanja nasprotnikov: žreb, sistem za razvrščanje, sistem za ponovno razvrščanje in kakovostni bobni. Za realizacijo je bil uporabljen programski jezik Java. Na podlagi ustreznega števila zagnanih simualcij vseh turnirskih sistemov z različnimi parametri in ponekod različnimi načini določanja nasprotnikov smo pridobili dovolj dobre ocene, da napovemo verjetnosti posameznih turnirskih sistemov. Izkaže se, da je najboljše tekmovanje liga.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:favorit, turnir, liga, simulacija, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik:R. Fujs
Leto izida:2014
Št. strani:42 str.
PID:20.500.12556/RUL-29970 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:1536178371 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.10.2014
Število ogledov:1444
Število prenosov:333
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Estimating the favorite's win probability in different competition formats
Izvleček:
The goal of this thesis was to evaluate the probability of the favourite winning in different competitions and answer the question which competition is the best. The best in this case meaning the competition that gives the best team the highest chance of winning. Tournament systems that were realized are league, elimination tournament, and combined tournaments. Also implemented are different ways of determining opponents. These are draw, seeding, and re-seeding. Java was used as the programming language. On the basis of sufficient number of simulations run, we acquired estimations that are good enough to get a good idea of the probabilities of the favourite winning in various tournament systems. In the end, we conclude that the best competition is the league.

Ključne besede:favourite, tournament, league, simulation, computer science, diploma

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj