izpis_h1_title_alt

Preiskovanje pri igrah z nepopolno informacijo na primeru tršeta
ID KAFOL, ŽAN (Avtor), ID Robnik Šikonja, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,35 MB)
MD5: 5E04809389F208F61E8C35B94F5A3026
PID: 20.500.12556/rul/dc25c81a-6dd0-42e3-9e30-843e4196ce18

Izvleček
V magistrskem delu preizkušamo različne pristope za reševanje problema preiskovanja z nepopolno informacijo. Za primer smo izbrali igro s kartami tršet, kjer nepopolno informacijo predstavljajo karte v kupčku, to pa pomeni, da možne poteze igralcem niso vidne in na igro vpliva verjetnost. Glavni poudarek je na metodi preiskovanja dreves Monte Carlo (MCTS), ki temelji na naključnih simulacijah in preišče le del prostora. MCTS se je na tej domeni izkazal za uspešno metodo. Razvili smo prototip avtomatskega agenta za igranje igre, ga postopoma izboljševali s spreminjanjem parametrov ter vpeljevanjem hevristik ter merili njegovo uspešnost. V preiskovanje smo vključili tudi znanje, pridobljeno iz baze človeških iger ter testirali vpliv parametrov na uspešnost. Uspešnost smo ovrednotili na podlagi iger proti človeškim igralcem ter z medsebojnim igranjem različnih pristopov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Preiskovanje dreves Monte Carlo, nepopolna informacija, umetna inteligenca, tršet, ekspektiminimaks, preiskovanje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/RUL-29965 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:03.10.2014
Število ogledov:1486
Število prenosov:573
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Search in incomplete information games: a case of tressete
Izvleček:
We explore different approaches for solving problems with incomplete information. As an example a card game Tressette is chosen where the incomplete information is presented as cards still in the deck. This means that players cannot make deterministic strategies on possible outcomes or predict the moves of an opponent, because such moves are not guaranteed, but are possible with certain probability. The main emphasis is on the Monte Carlo tree search method (MCTS), which uses random sampling and simulates only a part of the search space. MCTS has proven to be a successful method in this domain. A prototype of an intelligent agent was developed for playing the game. The agent was gradually improved by tuning MCTS method parameters and by introducing new heuristics into the search. We used knowledge extracted from the database of human-played games in the agent to improve its efficiency. The agent was tested by different approaches playing against each other and against human players.

Ključne besede:Monte Carlo Tree Search, Incomplete information, Artificial Intelligence, Tressette, Expectiminimax, search algorithm, Tressette, game playing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj