Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
O ekološki pismenosti, trajnosti in pomenu aktivnih (transformativnih) metod učenja in poučevanja
ID
Torkar, Gregor
(
Author
)
URL - Source URL, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2501
Image galllery
Abstract
V prispevku utemeljujem pomen aktivnih (transformativnih) metod učenja in poučevanja za razvoj kompetenc, potrebnih za transformacijo družbe v trajnostno. Podrobneje poudarim pomen ekološke pismenosti in pravilnega razumevanja pojma trajnost. Če želimo otrokom ponuditi možnost obstoja v okolju, jim moramo omogočiti razvoj odnosa do lastnega okolja in aktivno oblikovanje prihodnosti, ki bo imela več smisla in trajnosti, kot ga premore današnji svet. Aktivno učenje in poučevanje omogočata, da učenec s svojo lastno mentalno aktivnostjo razvija spretnosti kritičnega mišljenja in išče ustvarjalne rešitve. Tako učenci lažje sprejemajo in celoviteje razumejo kontekst, v katerem živimo, in aktivno iščejo rešitve na kompleksne izzive današnjega časa.
Language:
Slovenian
Keywords:
aktivno učenje
,
aktivne metode
,
transformativno učenje
,
trajnost
,
ekološka pismenost
,
vzgoja in izobraževanje
Typology:
1.17 - Independent Professional Component Part or a Chapter in a Monograph
Organization:
PEF - Faculty of Education
Year:
2014
Number of pages:
Str. 153-161
PID:
20.500.12556/RUL-29931
UDC:
502/504:37
COBISS.SI-ID:
10142281
Publication date in RUL:
02.10.2014
Views:
1853
Downloads:
375
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back