Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Science Education Research For Evidence-based Teaching and Coherence in Learning : proceedings of the ESERA 2013 Conference
ID
Constantinou, Constantinos P.
(
Urednik
),
ID
Papadouris, Nicos
(
Urednik
),
ID
Hadjigeorgiou, Angela
(
Urednik
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.esera.org/publications/esera-conference-proceedings/science-education-research-for-evidence-/
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Zbornik
Tipologija:
2.31 - Zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na mednarodni ali tuji konferenci
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:
Nicosia
Založnik:
European Science Education Research Association
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/RUL-29909
UDK:
373.32.016:50
ISBN:
978-9963-700-77-6
COBISS.SI-ID:
10026825
Datum objave v RUL:
02.10.2014
Število ogledov:
936
Število prenosov:
131
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj