Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Identifikacija in diagnostično ocenjevanje učencev z motnjami branja in pisanja v osnovnih šolah v Sloveniji : diplomsko delo
ID
Strekelj, Anja
(
Avtor
),
ID
Magajna, Lidija
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2308
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
diagnostični testi
,
presejalni testi
,
pisanje
,
branje
,
tujina
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[A. Štrekelj]
Leto izida:
2014
Št. strani:
140 str.
PID:
20.500.12556/RUL-29719
UDK:
376.1(043.2)
COBISS.SI-ID:
10126921
Datum objave v RUL:
02.10.2014
Število ogledov:
2303
Število prenosov:
377
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj