izpis_h1_title_alt

Numerično reševanje valovne enačbe z grafično procesno enoto
ID Tribušon, Matic (Avtor), ID Lotrič, Uroš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,24 MB)
MD5: C22E1DAB6D3F119FF98695DA464C2F7C
PID: 20.500.12556/rul/ba284f2e-a12e-477a-ab08-74b0f9b9a175

Izvleček
Cilj diplomske naloge je implementacija algoritma za numerično reševanje valovne enačbe na grafični procesni enoti. Diferencialno enačbo smo reševali z Eulerjevo metodo in metodo Runge-Kutta 4. reda. Metodi se razlikujeta po računski zahtevnosti, točnosti in numerični stabilnosti. Algoritma smo implementirali na platformah CUDA in OpenCL. Konkurenčni platformi smo med seboj primerjali in predstavili rezultate. Na koncu smo rezultate algoritmov v vsakem koraku vizualizirali z uporabo OpenGL in ocenili, kakšen vpliv na hitrost ima vizualizacija. Rezultati potrjujejo hipotezo, da sta si platformi po zmogljivosti zelo podobni. CUDA je vendrale nekoliko hitrejša predvsem pri izračunih na nekoliko manjših matrikah, OpenCL pa je malce hitrejši pri večjih količinah podatkov. Vizualizacija v primerjavi z izračunom porabi ogromno časa. Zato ob vizualizaciji izbira platforme za programiranje na grafični procesni enoti ni ključnega pomena.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:valovna enačba, Eulerjeva metoda, metoda Runge-Kutta, CUDA, OpenCL, OpenGL
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/RUL-29493 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.09.2014
Število ogledov:1357
Število prenosov:316
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Solving the wave equation on graphics processing unit
Izvleček:
The aim of this thesis is implementation of algorithm for numerical solution of the wave equation on graphics processing unit. We used Euler and 4th order Runge-Kutta method. The methods differ in calculation complexity, numerical accuracy and numerical stability. Algorithms were implemented on CUDA and OpenCL platforms. Competitive platforms were compared with each other. Results of each step of the calculation were also visualized using OpenGL standard with the purpose of assessing the impact visualization has on time spent by algorithms. Results confirm the hypothesis that the two GPGPU platforms are very similar in performance. CUDA is slightly faster on smaller matrices, OpenCL performs better on larger matrices. Visualization takes a lot of time compared to the calculation. Therefore, in the case of visualization, the choice of platform is not crucial.

Ključne besede:wave equation, Euler method, Runge-Kutta method, GPGPU, CUDA, OpenCL, OpenGL

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj