izpis_h1_title_alt

Pomen olimpijske blagovne znamke na slovenskem trgu z zornega kota trženja : diplomsko delo
ID Bezjak, Andreja (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/bezjak99.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trženje, blagovne znamke, image, športne igre, organizacija, razvoj, trendi, ekonomski vidik, raziskave, metode, analiza, 1995, 1998
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Bezjak]
Leto izida:2001
Št. strani:52 str., 11 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-2949 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:12314342 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2435
Število prenosov:475
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, marketing, trademarks, image, sports games, organization, development, trends, economic aspect, research, methods, analysis, 1995, 1998

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj