izpis_h1_title_alt

Aplikacija kot pripomoček za raziskavo uporabe novih medijev pri poučevanju prostorskega oblikovanja v osnovnih šolah
DEBEVEC, LUKA (Avtor), Solina, Franc (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,28 MB)

Izvleček
V diplomskem delu je predstavljen razvoj specialne aplikacije za raziskavo uporabe novih medijev v učnem procesu. Aplikacija z uporabo kamere, računalnika in posebnih kartic z vzorcem omogoča grajenje iz arhitekturnih elementov v virtualnem prostoru. Aplikacija se bo uporabila pri likovnem pouku v osnovnih šolah. Prvi del se osredotoča na uporabo novih medijev v učnem procesu. V nadaljevanju je predstavljen pojem obogatene resničnosti, kratka zgodovina in uporaba le-te v učnem procesu. Osrednji del podrobneje opisuje razvoj aplikacije. Opisane so uporabljene tehnologije, orodja in programski jezik. Sledi natančen opis štirih sklopov aplikacije. Vsak izmed sklopov predstavlja določeno funkcionalnost aplikacije. Zaključek predstavi spoznanje, da bi vpeljava novih medijev obogatila učni proces. Opisane so tudi možne izboljšave same aplikacije, ki bi še dodatno motivirale učence.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:novi mediji, virtualna resničnost, obogatena resničnost, učni proces
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2014
Število ogledov:515
Število prenosov:286
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An application tool for research of the use of new media for teaching of spatial design in primary schools
Izvleček:
The BSc thesis presents the development of a special application developed for research on the use of new media in the learning process. The application uses a camera, a computer and a set of special cards with a pattern to enable building with architectural elements in virtual space. It will be used in primary schools in the Art education class. The first part focuses on the use of new media as part of the learning process. The thesis carries on to introducing the term augmented reality, giving also a short history of the concept and of its use in the learning process. The main part of the thesis describes the development of the application in detail, dealing with the used technologies, tools and programming language. This part is followed by a thorough description of the four application areas and their functionality. The final part offers the conclusion that new media would enrich the learning process. Additionally are listed possible improvements of the application.

Ključne besede:new media, virtual reality, augmented reality, learning process

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj