Podrobno

Merjenje učinkovitosti uporabe družbenih medijev na primeru izbranih slovenskih podjetij : diplomsko delo
ID Žveplan, Žiga (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_zveplan-ziga.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Ž. Žveplan]
Leto izida:2014
Št. strani:62 str.
PID:20.500.12556/RUL-29366 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.472.4:33(043.2)
COBISS.SI-ID:32750173 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.09.2014
Število ogledov:1921
Število prenosov:233
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ŽVEPLAN, Žiga, 2014, Merjenje učinkovitosti uporabe družbenih medijev na primeru izbranih slovenskih podjetij : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : Ž. Žveplan. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_zveplan-ziga.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Design kot element konkurenčne prednosti podjetja
  2. Poslovna strategija v podjetju ICO
  3. Razvijanje poslovne strategije podjetja Proslart
  4. Strateška analiza podjetja Ledinek
  5. Razvijanje strategije podjetja Alpina
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:Ni podobnih del

Nazaj