Podrobno

Odzivi potrošnikov na marketing z namenom : magistrsko delo
ID Jus, Katja (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_jus-katja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:marketing z namenom, vedenje potrošnikov
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Jus]
Leto izida:2014
Št. strani:130 str.
PID:20.500.12556/RUL-29344 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(043.3)
COBISS.SI-ID:32716125 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.09.2014
Število ogledov:1913
Število prenosov:288
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
JUS, Katja, 2014, Odzivi potrošnikov na marketing z namenom : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : K. Jus. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_jus-katja.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Odnos do družbene odgovornosti podjetij med zaposlenimi v slovenskih oglaševalskih agencijah
  2. Organizacijska zavezanost kot posledica družbene odgovornosti podjetij
  3. Vključevanje družbenih medijev v strategijo komuniciranja družbene odgovornosti podjetij
  4. Vloga družbene odgovornosti podjetij v krizi kapitalizma
  5. Koncept družbene odgovornosti podjetij
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Ali je zvestoba kupcev odvisna od družbene odgovornosti podjetij?
  2. Vprašanje odgovornosti podjetij v zvezi s spoštovanjem človekovih pravic
  3. 'Orodje za upravljanje in ocenjevanje odličnosti družbene odgovornosti podjetij' EMAT je priložnost za odgovorno odločanje
  4. Družbena odgovornost podjetij
  5. Prispevek družbene odgovornosti podjetij k enakosti spolov in usklajevanju poklicnega in družinskega življenja

Nazaj