Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Odzivi potrošnikov na marketing z namenom : magistrsko delo
ID
Jus, Katja
(
Avtor
),
ID
Golob, Urša
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_jus-katja.pdf
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
marketing z namenom
,
vedenje potrošnikov
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[K. Jus]
Leto izida:
2014
Št. strani:
130 str.
PID:
20.500.12556/RUL-29344
UDK:
339.138(043.3)
COBISS.SI-ID:
32716125
Datum objave v RUL:
01.09.2014
Število ogledov:
1913
Število prenosov:
288
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JUS, Katja, 2014,
Odzivi potrošnikov na marketing z namenom : magistrsko delo
[na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : K. Jus. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_jus-katja.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Odnos do družbene odgovornosti podjetij med zaposlenimi v slovenskih oglaševalskih agencijah
Organizacijska zavezanost kot posledica družbene odgovornosti podjetij
Vključevanje družbenih medijev v strategijo komuniciranja družbene odgovornosti podjetij
Vloga družbene odgovornosti podjetij v krizi kapitalizma
Koncept družbene odgovornosti podjetij
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Ali je zvestoba kupcev odvisna od družbene odgovornosti podjetij?
Vprašanje odgovornosti podjetij v zvezi s spoštovanjem človekovih pravic
'Orodje za upravljanje in ocenjevanje odličnosti družbene odgovornosti podjetij' EMAT je priložnost za odgovorno odločanje
Družbena odgovornost podjetij
Prispevek družbene odgovornosti podjetij k enakosti spolov in usklajevanju poklicnega in družinskega življenja
Nazaj