izpis_h1_title_alt

Vloga marketinškega spleta mest v procesu identifikacije prebivalcev z mestom in njihova zavezanost do kraja bivanja : doktorska disertacija
Udir Mišič, Katja (Avtor), Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/doktorska_dela/pdfs/dr_udir-misic-katja.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:marketinški splet mesta, zavezanost
Vrsta gradiva:Doktorska disertacija (m)
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2014
Založnik:[K. Udir Mišič]
Št. strani:219 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138:711.4(043.3)
COBISS.SI-ID:32698973 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:960
Število prenosov:403
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj