izpis_h1_title_alt

Vpliv novih tehnologij na odnose z javnostmi : študija primera: blagovna znamka Mingl podjetja Tušmobil d.o.o.
Bračko, Brigita (Avtor), Škerlep, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/bracko-brigita.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:partnerska razmerja, relacijske dialektike, individualizacija, ljubezen
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2014
Založnik:[B. Bračko]
Št. strani:67 f.
Kraj:Ljubljana
UDK:659.4:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:32641629 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:736
Število prenosov:245
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj