izpis_h1_title_alt

Vpliv novih tehnologij na odnose z javnostmi : študija primera: blagovna znamka Mingl podjetja Tušmobil d.o.o.
ID Bračko, Brigita (Avtor), ID Škerlep, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/bracko-brigita.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:partnerska razmerja, relacijske dialektike, individualizacija, ljubezen
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Bračko]
Leto izida:2014
Št. strani:67 f.
PID:20.500.12556/RUL-29185 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.4:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:32641629 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.08.2014
Število ogledov:1939
Število prenosov:312
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj