izpis_h1_title_alt

Vloga in pomen komuniciranja v času združitev in prevzemov : magistrsko delo
ID Bajec, Ana Marija (Avtor), ID Zupan, Nada (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bajec4585.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:enterprises, company takeovers, mergers, communications, business communication, public relations, personnel, cases, Droga Kolinska, Pivovarna Laško
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. M. Bajec]
Leto izida:2013
Št. strani:II, 111, 46 str.
PID:20.500.12556/RUL-28510 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:21839846 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1869
Število prenosov:378
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:enterprises, company takeovers, mergers, communications, business communication, public relations, personnel, cases, Droga Kolinska, Pivovarna Laško

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj