izpis_h1_title_alt

Trženje s poudarkom na pomenu v družbenih medijih : magistrsko delo
ID Milinković, Jelena (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/milinkovic4557.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, socialne mreže, poraba, potrošnik, primeri, Dove
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Milinković]
Leto izida:2013
Št. strani:III, 98, 18 str.
PID:20.500.12556/RUL-28499 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21824230 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1514
Število prenosov:270
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, social network, consumption, consumer, cases, Dove

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj