izpis_h1_title_alt

Analiza uporabe internetnih trženjsko-komunikacijskih orodij v slovenskih podjetjih : magistrsko delo
ID Dolenc Carotta, Lidija (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/dolenc4555.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, podjetje, trženje, poslovno komuniciranje, informacijska tehnologija, Internet, strategija trženja, oglas, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Dolenc Carotta]
Leto izida:2013
Št. strani:III, 95, 29 str.
PID:20.500.12556/RUL-28497 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21811942 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1776
Število prenosov:240
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, enterprises, marketing, business communication, information technology, Internet, marketing strategy, advertisement, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj