Podrobno

Značilnosti marketinga v slovenskih visokotehnoloških podjetjih : magistrsko delo
ID Klenovšek, Mojca (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_klenovsek-mojca.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:visokotehnološka podjetja
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Klenovšek]
Leto izida:2014
Št. strani:106 str.
PID:20.500.12556/RUL-28349 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(043.3)
COBISS.SI-ID:32541021 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1612
Število prenosov:241
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KLENOVŠEK, Mojca, 2014, Značilnosti marketinga v slovenskih visokotehnoloških podjetjih : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Klenovšek. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_klenovsek-mojca.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Attitudes of Slovenian consumers towards green cosmetics
  2. Odnos slovenskih porabnikov do pravične trgovine
  3. Purchasing habits of Slovenian consumers of locally produced fresh vegetables
  4. Analiza porabnikov ekoloških izdelkov
  5. Analiza nakupnih navad spletnih kupcev v Sloveniji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Men's shopping behaviour in cosmetic products market
  2. Attitude of Slovenian consumers towards buying organic products

Nazaj