izpis_h1_title_alt

Osebna prodaja kot orodje tržno-komunikacijskega spleta v lesnoindustrijskem podjetju : diplomsko delo
Vovko, Franci (Avtor), Tratnik, Mirko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Oblak, Leon (Recenzent)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.digitalna-knjiznica.bf.uni-lj.si/vs_vovko_franci.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Sodobna podjetja morajo danes, če želijo uspeti, poleg objektivnih in funkcionalnih prednosti izdelka ali storitev ponuditi tudi ustrezno tržno komuniciranje, ki učinkovito diferencira izdelke ali storitve. Učinkovita in uspešna osebna prodaja je eno izmed ključnih instrumentov tržnega komuniciranja za doseganje konkurenčnih prednosti na trgu; zato je nujno, da podjetje sledi na tem področju novim trendom. Preučili smo osebno prodajo kot instrument tržnega komuniciranja podjetja Novoles d.d., ki želi z dobrim komuniciranjem, predvsem z osebno prodajo, uspešno nastopati na trgu in si s tem zagotoviti nadaljnjo rast in razvoj, ustvariti zadovoljstvo pri odjemalcih in vzpostaviti dolgoročne odnose z njimi. S pomočjo intervjujev z direktorjem in sodelavci prodajnega sektorja ter anketiranjem kupcev smo ugotovili, da je osebna prodaja najpomembnejši instrument tržnega komuniciranja, in da bi lahko z uporabo sodobnih pripomočkov pri prodajnih razgovorih podjetje doseglo še boljše poslovne rezultate.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:komunikacijski splet, tržno komuniciranje, osebna prodaja, prodajni razgovor
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:2008
Založnik:[F. Vovko]
Št. strani:VII, 53 f., [6 f. pril.]
Kraj:Ljubljana
UDK:674:339.1
COBISS.SI-ID:1642377 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:645
Število prenosov:239
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
To succeed nowadays companies have to offer, beside objective and functional advantages of products or services, also market communication, efficiently distributing products or services. To achieve competitive advantages on the market, efficient and successful personal selling is one of the most important instruments of market communication. Therefore, the company should follow new trends on this field. Personal selling, as an instrument of market communication, was researched in literature and on concrete cases. To achieve further growth and development, Novoles wants to perform on market successfully with good communication, above all with personal selling. We want users to be satisfied, and to establish long-term attitudes with them. In the sales sector, the manager and his collaborators were interviewed, and questionnaires sent to our buyers. Personal sale was found out to be the most important instrument of market communication. Using contemporary accessories at sales our company could achieve even better business results.

Ključne besede:communication web, marketing communication, personal sale, sales talk

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj