izpis_h1_title_alt

Javna uprava v znamenju ljudi
ID Kovač, Polonca (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/tip/tip20002kovac.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Javna uprava deluje v kompleksnem in stalno spreminjajočem se okolju, ki ga ustavrjajo predvsem zahteve po splošni rasti uspešnosti in učinkovitosti dela.Hkrati se pričakuje večja demokratičnost uprave s celostno participacijo zaposlenih in uporabnikov javnih storitev v procesih odločanja. Med načini, kako se približati navedenih zahtevam, predstavlja najbolj celovit odgovor novo upravljanje javnega sektorja (ang. New Public Management) kot skupek konceptov, ki predlaga uvajanje sodobnih managerskih filozofij in metod v delo javnega sektorja po vzoru zasebnega sektorja. Uveljavljavljanje koncepta usmeritve k uporabnikom, ki je eno ključnih načel novega upravljanja javnega sektorja, se začne z opredeljevanjem potencialnega uporabnika in njegovih potreb, konča pa šele z zadovoljitvijo ugotovljenih zahtev. Uspešnost javne uprave in kakovost javnih storitev sta tako nujno pogojeni z zadovoljitvijo potreb in pričakovanj uporabnikov javnih storitev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:javna uprava, demokratizacija, uporabniki javnih storitev, kakovost javnega sektorja, Slovenija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2000
Št. strani:Str. 279-293
Številčenje:Let. 37, št. 2
PID:20.500.12556/RUL-2818 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:35
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:19708509 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1991
Število prenosov:313
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
Public administration functions in a complex and constantly changing environment, created mainly by the demands for general growth of work efficiency. At the same time, a greater democratic orientation of public administration is expected, including full participation of employees and consumers of public services in the decision-making processes. Among the ways to approach these requests, the most useful is so called 'New Public Management', as a complex of concepts, which suggest introduction of modern management philosophies and methods to the work of public sector on the pattern from private sector. Introduction of the 'orientation toward the consumers' concept, which is one of the key principles of the new public management, starts with defining potential consumers and their needs and ends with realisation of the established requests. The efficiency of public administration and the quality of public services are thus necessarily conditional on meeting needs and expectations of public service consumers.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj