20.500.12556/RUL-2818
Javna uprava v znamenju ljudi
Javna uprava deluje v kompleksnem in stalno spreminjajočem se okolju, ki ga ustavrjajo predvsem zahteve po splošni rasti uspešnosti in učinkovitosti dela.Hkrati se pričakuje večja demokratičnost uprave s celostno participacijo zaposlenih in uporabnikov javnih storitev v procesih odločanja. Med načini, kako se približati navedenih zahtevam, predstavlja najbolj celovit odgovor novo upravljanje javnega sektorja (ang. New Public Management) kot skupek konceptov, ki predlaga uvajanje sodobnih managerskih filozofij in metod v delo javnega sektorja po vzoru zasebnega sektorja. Uveljavljavljanje koncepta usmeritve k uporabnikom, ki je eno ključnih načel novega upravljanja javnega sektorja, se začne z opredeljevanjem potencialnega uporabnika in njegovih potreb, konča pa šele z zadovoljitvijo ugotovljenih zahtev. Uspešnost javne uprave in kakovost javnih storitev sta tako nujno pogojeni z zadovoljitvijo potreb in pričakovanj uporabnikov javnih storitev.
Public administration functions in a complex and constantly changing environment, created mainly by the demands for general growth of work efficiency. At the same time, a greater democratic orientation of public administration is expected, including full participation of employees and consumers of public services in the decision-making processes. Among the ways to approach these requests, the most useful is so called 'New Public Management', as a complex of concepts, which suggest introduction of modern management philosophies and methods to the work of public sector on the pattern from private sector. Introduction of the 'orientation toward the consumers' concept, which is one of the key principles of the new public management, starts with defining potential consumers and their needs and ends with realisation of the established requests. The efficiency of public administration and the quality of public services are thus necessarily conditional on meeting needs and expectations of public service consumers.
javna uprava
demokratizacija
uporabniki javnih storitev
kakovost javnega sektorja
Slovenija
true
false
false
Slovenski jezik
Neznan jezik
Delo ni kategorizirano
2014-07-11 12:36:26
2014-07-11 12:36:26
2022-04-17 03:37:17
0000-00-00 00:00:00
2000
0
0
Str. 279-293
št. 2
Let. 37
marec/apr. 2000
0000-00-00
NiDoloceno
NiDoloceno
NiDoloceno
0000-00-00
0000-00-00
0000-00-00
35
0040-3598
19708509
http://dk.fdv.uni-lj.si/tip/tip20002kovac.PDF
1
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?lang=slv&id=2818
Fakulteta za družbene vede
0
0
0