izpis_h1_title_alt

Razvoj novih proizvodov v podjetju za izdelavo vrat in podbojev : diplomsko delo
ID Gostiša, Nataša (Avtor), ID Oblak, Leon (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Tratnik, Mirko (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (653,61 KB)
MD5: A9CABE7EE1B53AED7FE589BC021D635E
PID: 20.500.12556/rul/1e2d64aa-6a01-4395-84dc-56c697caa708

Izvleček
Podjetje LIKO Vrhnika d.d., PE Vrata proizvaja vratna krila in podboje. Na trgu se srečuje z vedno bolj zahtevnimi kupci in močno konkurenco, zato je prisiljeno razvijati nove izdelke in jih tudi ustrezno predstaviti na trzišču. Prikazali smo praktični potek razvoja nove skupine izdelkov sobnih vrat PIANO in pri tem poglobljeno analizirali predvsem 2 stopnji v procesu razvoja: tehnološko-proizvodno razvijanje izdelka in tržno razvijanje izdelka. Analiza ugotovitev o razvoju novega izdelka pokaže odstopanja od teoretičnega 8 stopenjskega razvoja. Uvedba nove skupine izdelkov na trzišče pomeni za podjetje pozitivno izkušnjo, saj potrjuje, da je z usklajenim delovanjem zaposlenih, kljub nekaterim izpuščenim fazam razvoja, moč doseči dober rezultat.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:razvoj novega izdelka, stavbno pohištvo, proizvodnja, trženje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Gostiša]
Leto izida:2007
Št. strani:IX, 59 f., [15 f. pril.]
PID:20.500.12556/RUL-247 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:674:694.6
COBISS.SI-ID:1568393 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2238
Število prenosov:395
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of new products in a company manufacturing doors and frames : univerzitetni študij
Izvleček:
LIKO Vrhnika d.d., PE Doors is a factory producing doors and frames. Due to more and more demanding buyers and strong competition on the market, it is forced to develop new products and adequately present them on the market. The practical course of development of new interior doors named PIANO is presented. Two stages of the development process are analysed: technology and manufacturing, and the market development of new products. The analysis of the findings shows deviations from the development of a new product in theoretical 8 stages. The development of a new product is a positive experience for the factory because it confirms that effective teamwork can produce positive results despite skipping some stages of the development.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj