Podrobno

Oglaševalska gneča in odnos do oglaševanja v zunanjih medijih : diplomsko delo
ID Kirič, Aljoša (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kiric-aljosa.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:oglaševalska gneča, uspešnost oglaševanja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Kirič]
Leto izida:2013
Št. strani:67 str.
PID:20.500.12556/RUL-23848 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:32252509 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1538
Število prenosov:577
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KIRIČ, Aljoša, 2013, Oglaševalska gneča in odnos do oglaševanja v zunanjih medijih : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : A. Kirič. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kiric-aljosa.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Zadnja nemška ofenziva na Slovenskem spomladi 1945
  2. Primerjava prodora in preboja fronte pri Kobaridu in Vittorio Venetu
  3. Kriptoanaliza v času prve svetovne vojne
  4. Taktika nemških jurišnih enot 1. svetovne vojne
  5. Analiza taktičnih prebojev 14. nemške armade
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Temeljna načela sodobnega mednarodnega prava in prepoved uporabe oborožene sile v času 1. svetovne vojne
  2. Šaleška dolina v času prve svetovne vojne (1914-1918)
  3. Ali se pravo v času vojne razlikuje od prava v času miru

Nazaj