izpis_h1_title_alt

Evropske smernice za učenje tujih jezikov na predšolski in razredni stopnji osnovne šole
ID Pižorn, Karmen (Avtor), ID Brumen, Mihaela (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/v2/Details.aspx?query=%27keywords%3devropske+smernice+za+u%C4%8Denje+tujih+jezikov%27&pageSize=20&URN=URN%3aNBN%3aSI%3aDOC-B6GQY5J6 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Članek na kratko povzema sodobne evropske smernice na področju (tuje)jezikovne politike. Jezikovna politika današnje Evrope predvideva večjezičnega govorca, ki se bo znašel v svetu jezikovno raznolikega kontinenta, obenem pa bo sposoben samozavestno ohranjati tisto njemu lastno, kar ga dela drugačnega. Uvajanje učenja tujih (dodatnih) jezikov na predšolsko in razredno stopnjo je znanstveno in v praksi dokazano eno izmed dejstev sodobne družbe v Evropi in v svetu, saj globalizacija, mobilnost ljudi in skupni trg zahtevajo večjezičnega govorca. V članku so predstavljena bistvena izhodišča Akcijskega načrta 2004-2006, ki spodbujajo k večjezičnosti v Evropi in učenju dveh tujih (dodatnih) jezikov od zgodnjega otroštva naprej. Prav tako so predstavljene glavne predpostavke Skupnega evropskega jezikovnega okvira, ki jih moramo upoštevati pri snovanju jezikovnega učnega načrta. Članek vključuje tudi Evropski kazalnik jezikovnih kompetenc, in sicer predstavi razloge za spodbujanje večjezičnosti in učenje jezikov od zgodnjega otroštva dalje. V zaključku je prikazan kratek prerez tujejezikovne politike v Sloveniji.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:izobraževanje, tuji jeziki, učenje, primarna stopnja
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2008
Št. strani:Str. 139-146
Številčenje:Letn. 1, št. 3/4
PID:20.500.12556/RUL-23387 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.3:81'243
ISSN pri članku:1855-4431
COBISS.SI-ID:16533512 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1806
Število prenosov:225
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Pedagoška fakulteta, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The article presents some common European references that are used for language learning and teaching. Common European language policy demands that multilingual individuals be self-confident in preserving their identity that makes them different in a multilingual world. Teaching foreign languages at the primary level is a necessity for contemporary society, not only in Europe but also worldwide. It is a fact that has been scientifically proven through practice. Globalisation, mobility and the common market require multilingual speakers. The article introduces some of the essential issues of the Action Plan 2004-2006, which supports multilingual competency in Europe and suggests adding two additional foreign languages to the primary level curriculum. Some main issues of The Common European Framework of Reference, which is increasingly used in making reforms to the national curricula, are also presented. The European Index of Language Competences is also provided in the article. It includes some of the main issues concerning additional foreign language stimulation at the primary level. The conclusion deals with some issues of the Slovenian foreign language policy.

Ključne besede:education, foreign language, teaching, primary education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj