izpis_h1_title_alt

The relevance of education today : young people and their educational choices
ID Živoder, Andreja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip2011_5_Zivoder.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The article interprets the results of qualitative research within the GOETE project. It discusses how 9th grade students relate to the relevance of education today by analysing their educational decisions within the framework of the ideology of choice in contemporary Slovenian society. It attempts to categorise reasons for the relevance of education and provide two typical strategies students employ in order to be able to make educational choices in a socio-economic environment which does not favour such important life-educational decisions.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:raziskave
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 1427-1445, 1545
Številčenje:Letn. 48, št. 5
PID:20.500.12556/RUL-23229 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.011.3-052(497.4)
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:30770781 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1694
Število prenosov:166
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Članek interpretira rezultate kvalitativne raziskave projekta GOETE. Razpravlja o tem, kako devetošolci danes razmišljajo o relevantnosti izobrazbe tako, da analizira njihove izobraževalne odločitve v okviru ideologije izbire v sodobni slovenski družbi. Poskuša kategorizirati razloge za relevantnost izobrazbe in ponudi dve tipični strategiji, ki ju učenci uporabljajo, da lahko sprejmejo izobraževalne odločitve v socio-ekonomskem okolju, ki ni naklonjen tako pomembnim življenjskim in izobraževalnim odločitvam.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj