izpis_h1_title_alt

Evaluating social influence relations : an item-response-modeling approach
ID Schwenk, Gero (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://mrvar.fdv.uni-lj.si/pub/mz/mz6.1/schwenk.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Subject of this paper is the measurement of social influence in social networks. The theoretical point of departure is twofold. First, focus is on cognitive processing of perceived influence. Second, three distinct dimensions of social influence are considered: persuasion, authority and coercion. Combining these considerations with Item Response Theory methods, questionnaire-type measurement instruments are proposed. These instruments are employed in a closed network case study where applicability is checked by means of network autocorrelation models.

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2009
Št. strani:Str. 27-50
Številčenje:Vol. 6, no. 1
PID:20.500.12556/RUL-23035 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:303
ISSN pri članku:1854-0023
COBISS.SI-ID:28667997 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:344
Število prenosov:87
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Metodološki zvezki
Skrajšan naslov:Metodol. zv.
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:1854-0023
COBISS.SI-ID:215795712 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj