izpis_h1_title_alt

Politika osebnosti na Hrvaškem : analiza volilnih kampanj na parlamentarnih volitvah 2003 in 2007
ID Grbeša, Marijana (Avtor), ID Kušar, Matej (Prevajalec)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20086_Grbesa.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Glede na prepričanje, da je v zadnjih nekaj desetletjih postala politika bolj personalizirana/osebnostna, se ta študija osredotoča na fenomen politike osebnosti v specifičnem kontekstu ene novih parlamentarnih demokracij. Teoretični del študije razkriva koncept personalizacije, medtem ko njen empirični del raziskuje personalizacijo na hrvaških parlamentarnih volitvah v letih 2003 in 2007. Raziskava strankarskih oglaševalskih kampanj razkriva, da je prisotnost strankarskih voditeljev med letoma 2003 in 2007 bistveno narasla, kar potrjuje predpostavko, da voditelji vedno bolj predstavljajo javno podobo stranke. Po drugi strani, ugotovitve le deloma podpirajo tezo personalizacije v smislu naraščajoče osredotočenosti na določene osebnostne značilnosti kandidatov. Ta študija nazadnje ugotavlja, da je bilo v zadnjih dveh parlamentarnih volitvah na Hrvaškem mogoče razlikovati med različnimi tipi personalizacije.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2008
Št. strani:Str. 788-816
Številčenje:Letn. 45, št. 6
PID:20.500.12556/RUL-22993 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:324(497.5)
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:28031837 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:713
Število prenosov:124
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Drawing on the notion that politics has generally become more personalized in the last few decades, this study looked at the phenomenon of personality politics in the specific context of one new parliamentary democracy. The theoretical part of the study unfolds the concept of personalisation, while the empirical part investigates personalisation in the parliamentary elections in Croatia in 2003 and 2007. Investigation of the parties' campaign ads reveals that the visibility of the leaders significantly increased from 2003 to 2007 hence substantiating the assumption that leaders increasingly represent the public face of the party. On the other hand, the findings only partly support the personalisation thesis in the sense of the increased focus on specific features of andidates' personalities. This study finally suggests that in the last two parliamentary elections in Croatia it was possible to differentiate between different types of personalization.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj