izpis_h1_title_alt

Vpliv pravične trgovine na nakupno vedenje potrošnikov trgovske verige Oxfam : vloga informacij in stališča do izdelkov
ID Janssens, Wim (Avtor), ID Pelsmacker, Patrick de (Avtor), ID Golob, Urša (Prevajalec)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20075_Janssens_Pelsmacker.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Avtorja na vzorcu 243 potrošnikov razvijeta model nakupnega vedenja, ki temelji na primeru pravične trgovine (ang. fair-trade) trgovske verige Oxfam. Posebej ju zanima, kakšen vpliv imajo na nakupno vedenje poznavanje pravične trgovine trgovskega podjetja Oxfam, splošna stališča potrošnikov do pravične trgovine, stališča do izdelkov pravične trgovine ter zaznavanje kakovosti in količine informacij o pravični trgovini. Poznavanje pravične trgovine, splošna skrb in zaznava kakovosti informacij o pravični trgovini vplivajo na nakupno vedenje tako neposredno kot posredno prek stališč do izdelkov. Zanimanje za izdelke pravične trgovine ima neposreden vpliv na nakupno vedenje, ki temelji na pravični trgovini. Avtorja navedeta tudi implikacije za vladne kampanje in marketinške strategije podjetij, ki se ukvarjajo s pravično trgovino.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2007
Št. strani:Str. 709-732
Številčenje:Letn. 44, št. 5
PID:20.500.12556/RUL-22937 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.1
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:26929757 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1034
Število prenosov:183
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Based on a sample of 243 Belgian buyers in Oxfam World Shops a model for fair-trade buying behaviour was developed. The specific impact of fair-trade knowledge, general attitudes towards fair-trade, attitudes towards fair-trade products, and the perception of the quality and quantity of fair-trade information on behaviour is assessed. Fair-trade knowledge, overall concern and the perception of the quality of fair-trade information, influence buying behaviour directly, and indirectly through product attitudes. Interest in fair-trade products has a strong direct impact on fair-trade buying behaviour.Implications for the campaigns of governments and for the marketing strategy of fair-trade organisations are offered.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj