izpis_h1_title_alt

Ekonomski vidiki oglaševanja: implikacije za družbo znanja
ID Ilič, Branko (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20045-6Ilic.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Članek teoretično analizira dva različna ekonomska pogleda na oglaševanje (kot vrsto marketinškega "orodja") oziroma oglaševalske izdatke z implikacijami za blaginjo družbe znanja. Te izhajajo tudi iz Galbraithovega pogleda na oglaševanje. Klasični ekonomski pristop izdatke za oglaševanje razume predvsem kot fiksne nepovratne stroške, kar bolj ali manj eksplicitno predpostavlja in ilustrira Dorfman-Steinerjev teorem. Alternativni postkeynesianski pristop pa jih razume kot vrsto nematerialne (dolgoročne) investicije v blagovno znamko, ki povečuje premoženje in bodoče dobičke podjetja, iz katerih se črpajo novi izdatki za kontinuirano oglaševanje in raziskave in razvoj (RR). Ta pogled je relevanten za visoko inovativna podjetja, ki so prisiljena nenehno inovirati za ohranjanje konkurenčne prednosti v razmerah necenovne (schumpeterske) konkurence skozi inovacije in v ekonomiji znanja.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2004
Št. strani:Str. 857-873
Številčenje:Letn. 41, št. 5/6
PID:20.500.12556/RUL-22398 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:330.34
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:23383901 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1057
Število prenosov:104
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
The article theoretically analyses two different economic views on advertising (as a kind of marketing "tool") or advertising outlays with the implications for welfare of knowledge-based society. The latter derive also from Galbraith's view on advertising. The classic economic approach understands advertising outlays as sunk costs that is illustrated by Dorfman-Steiner theorem. The alternative post-Keynesian approach understands them as a kind of non-material (long-run) investment into a brand name to increase the assets and the future firm profits as funds for new continuous R&D and advertising outlays. This view is significant for the highly innovative firms that are forced to innovate permanently in order to maintain their competitive advantage under the circumstances of non-price (Schumpeterian) competition through innovations and in knowledge economy.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj