Podrobno

Ugotavljanje učinkovitosti javnih izdatkov za izobraževanje v Sloveniji in primerjava z izbranimi državami EU : diplomsko delo
ID Koražija, Neli (Avtor), ID Aristovnik, Aleksander (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,13 MB)
MD5: 1F581A57B6B9C3B9C58D9BFFC11BD0E0
PID: 20.500.12556/rul/57a95996-0136-4d93-8a32-7723457a447d

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:izobraževanje, financiranje, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Koražija]
Leto izida:2011
Št. strani:X, 67 str.
PID:20.500.12556/RUL-21913 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.014.543(043.2)
COBISS.SI-ID:3740846 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1328
Število prenosov:205
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KORAŽIJA, Neli, 2011, Ugotavljanje učinkovitosti javnih izdatkov za izobraževanje v Sloveniji in primerjava z izbranimi državami EU : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : N. Koražija. [Dostopano 21 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=21913
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Izdelava sistema oblikovanja uporabniškega vmesnika
  2. Načrtovanje mobilne aplikacije za pregledovanje financ
  3. Načrtovanje aplikacije z recepti in nasveti za vegansko prehrano
  4. Načrtovanje uporabniške izkušnje in uporabniškega vmesnika za učne namene z metodo oblikovalskega razmišljanja
  5. Uporabniški vmesniki in uporabniška izkušnja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Oblikovanje interaktivnega prototipa mobilne aplikacije "Go inštrukcije"
  2. Analiza uporabniškega vmesnika aplikacije Maestro Amadeus
  3. Perspektive uporabniške izkušnje z uporabo procesa uporabniško usmerjenega oblikovanja za preoblikovanje korporativne identitete (znamke)
  4. Načrtovanje grafičnega uporabniškega vmesnika za mobilno aplikacijo
  5. Pomen uporabniške izkušnje (UX design) pri načrtovanju grafičnih uporabniških vmesnikov

Nazaj