Podrobno

Pričakovana in zaznana kakovost storitev v hotelu Terme Zreče : diplomsko delo
ID Kvas, Urša (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kvas-ursa.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Kvas]
Leto izida:2010
Št. strani:48 str.
PID:20.500.12556/RUL-21296 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48(043.2)
COBISS.SI-ID:29780317 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1545
Število prenosov:248
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KVAS, Urša, 2010, Pričakovana in zaznana kakovost storitev v hotelu Terme Zreče : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : U. Kvas. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kvas-ursa.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Odnos do družbene odgovornosti podjetij med zaposlenimi v slovenskih oglaševalskih agencijah
  2. Organizacijska zavezanost kot posledica družbene odgovornosti podjetij
  3. Vključevanje družbenih medijev v strategijo komuniciranja družbene odgovornosti podjetij
  4. Vloga družbene odgovornosti podjetij v krizi kapitalizma
  5. Koncept družbene odgovornosti podjetij
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Ali je zvestoba kupcev odvisna od družbene odgovornosti podjetij?
  2. Vprašanje odgovornosti podjetij v zvezi s spoštovanjem človekovih pravic
  3. 'Orodje za upravljanje in ocenjevanje odličnosti družbene odgovornosti podjetij' EMAT je priložnost za odgovorno odločanje
  4. Družbena odgovornost podjetij
  5. Prispevek družbene odgovornosti podjetij k enakosti spolov in usklajevanju poklicnega in družinskega življenja

Nazaj