Podrobno

Teorija zadovoljevanja potreb in vrednost oglaševanja : diplomsko delo
ID Zečević, Miša (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_zecevic-misa.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Zečević]
Leto izida:2012
Št. strani:50 str.
PID:20.500.12556/RUL-21086 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:31734365 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1150
Število prenosov:308
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ZEČEVIĆ, Miša, 2012, Teorija zadovoljevanja potreb in vrednost oglaševanja : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Zečević. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_zecevic-misa.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Design kot element konkurenčne prednosti podjetja
  2. Poslovna strategija v podjetju ICO
  3. Razvijanje poslovne strategije podjetja Proslart
  4. Strateška analiza podjetja Ledinek
  5. Razvijanje strategije podjetja Alpina
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:Ni podobnih del

Nazaj