Podrobno

Vpliv pospeševanja prodaje na vedenje potrošnikov : primerjava med Slovenijo in Srbijo
ID Majkić, Milana (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_majkic-milana.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Majkić]
Leto izida:2012
Št. strani:46 str.
PID:20.500.12556/RUL-20611 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:366(043.2)
COBISS.SI-ID:31573853 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2057
Število prenosov:279
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MAJKIĆ, Milana, 2012, Vpliv pospeševanja prodaje na vedenje potrošnikov : primerjava med Slovenijo in Srbijo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Majkić. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_majkic-milana.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Comparison of Landuse in the Municipalities of Vransko and Prebold based on municipal spatial acts
  2. Comparison of Land use in the Municipalities of Grosuplje and Ivančna Gorica based on municipal spatial acts
  3. Comparison of Landuse in the Municipalities of Šenčur and Vodice based on municipal spatial acts
  4. Comparison of land use in the municipallities of Mengeš and Komenda based on municipal spatial acts
  5. Comparison of land use in the municipalities of Mežica and Ravne na Koroškem based on municipal spatial acts
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. THE SPATIAL PLAN OF THE MUNICIPALITY OF LENART

Nazaj