izpis_h1_title_alt

Mit moškega telesa v oglaševanju : analiza pojavnosti spolne objektivizacije moških v tiskanih oglasih med leti 1960 in 2010
Novak, Tjaša (Avtor), Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_novak-tjasa.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spolna objektivizacija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2011
Založnik:[T. Novak]
Št. strani:46 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:30858077 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:616
Število prenosov:198
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj