Podrobno

Vpliv informiranosti in vrednot na nakupno vedenje etičnega potrošnika : diplomsko delo
ID Haskič, Urška (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/haskic-urska.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Haskič]
Leto izida:2011
Št. strani:87 f.
PID:20.500.12556/RUL-20243 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366(043.2)
COBISS.SI-ID:30773853 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1375
Število prenosov:155
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
HASKIČ, Urška, 2011, Vpliv informiranosti in vrednot na nakupno vedenje etičnega potrošnika : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : U. Haskič. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/haskic-urska.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Odnos do družbene odgovornosti podjetij med zaposlenimi v slovenskih oglaševalskih agencijah
  2. Organizacijska zavezanost kot posledica družbene odgovornosti podjetij
  3. Vključevanje družbenih medijev v strategijo komuniciranja družbene odgovornosti podjetij
  4. Vloga družbene odgovornosti podjetij v krizi kapitalizma
  5. Koncept družbene odgovornosti podjetij
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Ali je zvestoba kupcev odvisna od družbene odgovornosti podjetij?
  2. Vprašanje odgovornosti podjetij v zvezi s spoštovanjem človekovih pravic
  3. 'Orodje za upravljanje in ocenjevanje odličnosti družbene odgovornosti podjetij' EMAT je priložnost za odgovorno odločanje
  4. Družbena odgovornost podjetij
  5. Prispevek družbene odgovornosti podjetij k enakosti spolov in usklajevanju poklicnega in družinskega življenja

Nazaj