izpis_h1_title_alt

Sistematičnost merjenja marketinškega delovanja v slovenskih podjetjih : diplomsko delo
ID Petraš, Špela (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_petras-spela.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:merjenje marketinškega delovanja, metrike, standardna preglednica merjenja marketinškega delovanja, položaj marketinga, zadovoljstvo z marketingom
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Petraš]
Leto izida:2011
Št. strani:51 str.
PID:20.500.12556/RUL-20130 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.7(043.2)
COBISS.SI-ID:30722397 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1307
Število prenosov:433
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj