Podrobno

Pomembnost dimenzij korporativnega ugleda med slovenskimi potrošniki : diplomsko delo
ID Lunić, Rajka (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_lunic-rajka.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[R. Lunić]
Leto izida:2011
Št. strani:39 str.
PID:20.500.12556/RUL-20002 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.336.1(043.2)
COBISS.SI-ID:30685021 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2230
Število prenosov:170
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
LUNIĆ, Rajka, 2011, Pomembnost dimenzij korporativnega ugleda med slovenskimi potrošniki : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : R. Lunić. [Dostopano 13 julij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_lunic-rajka.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vpliv izobraževanja zaposlenih na uspešnost podjetja
  2. Spirala molka in ugled podjetja
  3. Vpliv vodje pri ustvarjanju organizacijske energije v majhnem podjetju
  4. Vpliv kakovosti izdelka na ugled podjetja
  5. Sodelovanje in prožnost v malih hitrorastočih podjetjih
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Dejavniki kakovosti organiziranja športne rekreacije
  2. Zagotavljanje kakovosti v Titan Kamnik
  3. Motivacija zaposlenih kot dejavnik kakovosti storitev
  4. Zadovoljstvo uporabnikov s storitvami avto-servisov
  5. Kakovost življenja rejnic na področju Črnega grabna

Nazaj