izpis_h1_title_alt

Marketing naravnih in zavarovanih območij: primer Tasmanije : diplomsko delo
ID Šoštarić, Mateja (Avtor), ID Kos, Drago (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/sostaric-mateja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trajnostna načela, ekoturizem, marketing, naravna dediščina, zavarovana območja, Tasmanija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Šoštarić]
Leto izida:2011
Št. strani:98 f.
PID:20.500.12556/RUL-19389 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:338.48(497.5)(043.2)
COBISS.SI-ID:30286941 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1667
Število prenosov:452
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj