Podrobno

Kako učinkovito je spletno oglaševanje? : študija primera twingo II
ID Kocjan, Tjaša (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kocjan-tjasa.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Kocjan]
Leto izida:2009
Št. strani:33 str.
PID:20.500.12556/RUL-18111 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.3:004(043.2)
COBISS.SI-ID:28665693 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1357
Število prenosov:291
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOCJAN, Tjaša, 2009, Kako učinkovito je spletno oglaševanje? : študija primera twingo II [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : T. Kocjan. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kocjan-tjasa.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Razvoj modela za management družbeno odgovornih projektov
  2. Povezava med družbeno odgovornostjo in finančno uspešnostjo podjetij
  3. Analiza družbene odgovornosti na Kitajskem
  4. Konceptualna analiza teorij družbene odgovornosti podjetja
  5. Primerjava družbeno odgovornega poročanja med podjetjema Cinkarna Celje, d.d.,in Helios Količevo, d.o.o.
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:Ni podobnih del

Nazaj