Podrobno

Practical programming exams with automated assessment improve student engagement and learning outcomes
ID Rojec, Žiga (Avtor), ID Puhan, Janez (Avtor), ID Fajfar, Iztok (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (814,21 KB)
MD5: 3D73527C5999A7D2D960C7D9A0F12DDC
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.mdpi.com/2227-7102/15/11/1486 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
This study investigates the impact of introducing a mandatory practical programming exam on student learning outcomes in introductory programming courses. To facilitate structured coding practice and scalable automated feedback, we developed Programmers’ Interactive Virtual Onboarding (PIVO), a novel Automated Programming Assessment System (APAS). Traditional programming curricula often prioritize theoretical concepts, limiting practical coding opportunities and immediate feedback, resulting in poor skill retention and proficiency. By integrating mandatory practical assessments together with voluntary, self-driven programming tasks through PIVO, we aimed to enhance student engagement, programming proficiency, and overall academic performance. Results show a substantial reduction in failure rates following the introduction of the practical exam, and statistical analyses revealed moderate correlation between students’ voluntary engagement in non-mandatory coding exercises and their performance in both theoretical and practical examinations. These findings indicate an association among engagement in structured, automated practice assessments, algorithmic thinking, and problem-solving capabilities.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:programming education, Automated Programming Assessment System (APAS), practical exam, test-driven learning, student engagement, algorithmic thinking
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2025
Št. strani:20 str.
Številčenje:Vol. 15, issue 11, art.1486
PID:20.500.12556/RUL-176632 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.42:378
ISSN pri članku:2227-7102
DOI:10.3390/educsci15111486 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:260230915 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.12.2025
Število ogledov:39
Število prenosov:3
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Education sciences
Skrajšan naslov:Educ. sci.
Založnik:MDPI
ISSN:2227-7102
COBISS.SI-ID:520257817 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:poučevanje programiranja, Avtomatizirani sistem za preverjanje programiranja (APAS), praktični izpit, testno vodeno učenje, angažiranost študentov, algoritmično razmišljanje

Projekti

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P2-0246
Naslov:ICT4QoL - Informacijsko komunikacijske tehnologije za kakovostno življenje

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj