Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Practical programming exams with automated assessment improve student engagement and learning outcomes
ID
Rojec, Žiga
(
Avtor
),
ID
Puhan, Janez
(
Avtor
),
ID
Fajfar, Iztok
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(814,21 KB)
MD5: 3D73527C5999A7D2D960C7D9A0F12DDC
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.mdpi.com/2227-7102/15/11/1486
Galerija slik
Izvleček
This study investigates the impact of introducing a mandatory practical programming exam on student learning outcomes in introductory programming courses. To facilitate structured coding practice and scalable automated feedback, we developed Programmers’ Interactive Virtual Onboarding (PIVO), a novel Automated Programming Assessment System (APAS). Traditional programming curricula often prioritize theoretical concepts, limiting practical coding opportunities and immediate feedback, resulting in poor skill retention and proficiency. By integrating mandatory practical assessments together with voluntary, self-driven programming tasks through PIVO, we aimed to enhance student engagement, programming proficiency, and overall academic performance. Results show a substantial reduction in failure rates following the introduction of the practical exam, and statistical analyses revealed moderate correlation between students’ voluntary engagement in non-mandatory coding exercises and their performance in both theoretical and practical examinations. These findings indicate an association among engagement in structured, automated practice assessments, algorithmic thinking, and problem-solving capabilities.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
programming education
,
Automated Programming Assessment System (APAS)
,
practical exam
,
test-driven learning
,
student engagement
,
algorithmic thinking
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FE - Fakulteta za elektrotehniko
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2025
Št. strani:
20 str.
Številčenje:
Vol. 15, issue 11, art.1486
PID:
20.500.12556/RUL-176632
UDK:
004.42:378
ISSN pri članku:
2227-7102
DOI:
10.3390/educsci15111486
COBISS.SI-ID:
260230915
Datum objave v RUL:
05.12.2025
Število ogledov:
39
Število prenosov:
3
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Education sciences
Skrajšan naslov:
Educ. sci.
Založnik:
MDPI
ISSN:
2227-7102
COBISS.SI-ID:
520257817
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
poučevanje programiranja
,
Avtomatizirani sistem za preverjanje programiranja (APAS)
,
praktični izpit
,
testno vodeno učenje
,
angažiranost študentov
,
algoritmično razmišljanje
Projekti
Financer:
ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
P2-0246
Naslov:
ICT4QoL - Informacijsko komunikacijske tehnologije za kakovostno življenje
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj