Podrobno

Vpliv spletnih ocen in mnenj na nakupno odločitev pri izbiri turistične nastanitve : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Zalokar, Barbara (Avtor), ID Kovač, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (771,01 KB)
MD5: 29FC3AB0F984828FBA0C4851D789471E
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/zalokar2436.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, delitvena ekonomija, nočitve, izbira, ocene, nakup, odločanje, raziskave
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:B. Zalokar
Leto izida:2025
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (II, 25, 13 str.)
PID:20.500.12556/RUL-175702 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:246393859 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.11.2025
Število ogledov:68
Število prenosov:7
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Influence of online ratings and opinions on the purchase decision when choosing tourist accomodation
Ključne besede:tourism, sharing economy, nights, choice, evaluation, purchasing, decision making, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj