Podrobno

Dejavniki odločanja generacije Z za nakup rabljenih oblačil : magistrsko delo
ID Andolšek, Manca (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Vida, Irena (Član komisije za zagovor), ID Dmitrović, Tanja (Član komisije za zagovor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,43 MB)
MD5: 43C3DBB969A7904B0A47522BB798AE75
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/andolsek5918-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, trajnostna uspešnost, mladina, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:M. Andolšek
Leto izida:2025
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (V, 61, 58 str.)
PID:20.500.12556/RUL-175674 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:244070403 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.11.2025
Število ogledov:93
Število prenosov:18
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Gen Z's decision-making factors for purchasing used clothes
Ključne besede:marketing, purchasing, decision making, consumer behaviour, sustainability, youth, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj