Podrobno

Odpad in telesnost
ID Fajt, Mihael (Avtor), ID Čerče, Ksenija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Velikonja, Mitja (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,67 MB)
MD5: 5A924D0415C77ADCC5AB1DA490AE608A

Izvleček
V svojem slikarstvu se posvečam raziskovanju zavrženih, odpadnih predmetov v vsakdanjih, intimnih prostorih. Razpadajoči objekti, v katere so vtisnjeni sledovi teles, sugestirajo mentalni in telesni razpad. Odpadni material, še posebej organski odpadki, pa je že od nekdaj predstavljal drugo vrsto nelagodja. S soočenjem z njimi smo se prisiljeni sprijazniti z neizbežnim koncem in lastno smrtjo. Nežnost draperije je spreobrnjena v anksioznost. Raziskujem to, kar je zavrženo, prezrto, poskušam zamegliti meje med organskim in anorganskim, živim in neživim.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slikarstvo odpad smeti potlačitev Das Unheimliche abjekt diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/RUL-173536 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.09.2025
Število ogledov:125
Število prenosov:20
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Waste and body
Izvleček:
In my painting focus on exploring the discarded, waste objects in everyday, intimate spaces. Decaying objects, imprinted with traces of bodies, suggest mental and physical decay. Waste material, especially organic waste, has always represented another kind of discomfort. By confronting it, we are forced to come to terms with the inevitable end and our own mortality. The tenderness of drapery is transformed into anxiety. I explore what is rejected, ignored, I try to blur the boundaries between the organic and the inorganic, the living and the non-living.

Ključne besede:painting waste garbage repression Das Unheimliche abject BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj