Podrobno

Overexposure
ID Kren, Iris (Avtor), ID Čerče, Ksenija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Stanič, Tomo (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,37 MB)
MD5: 401380EA02BBC4934396575F3787FD4E

Izvleček
V diplomskem delu raziskujem pojav prosojnosti in poskušam z različnih vidikov tega pojava vzpostaviti povezavo z lastnim delom. Z dveh različnih pogledov obravnavam pojem overexposure. Likovno se posvetim uporabi tehnike overexposure kot vizualnega orodja za izbris/redukcijo informacij v fotografiji in njenemu prenosu v slikarsko prakso, v družbenem kontekstu pa obravnavam overexposure kot stanje neudobja zaradi prevelike izpostavljenosti informacijam in posledično željo po umiku. Kot navezava na prosojnost in overexposure me zanimata pomen praznine v slikarskem polju in njen potencial za gledalca kot soustvarjalca umetniškega dela. Prav tako se posvetim vprašanju reprodukcije slikarskih del.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slikarstvo, preosvetlitev, čezmerna izpostavljenost, fotogram, prosojnost, praznina, reprodukcija, diplomsko delo
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/RUL-173193 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.09.2025
Število ogledov:134
Število prenosov:23
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Overexposure
Izvleček:
This thesis explores the phenomenon of translucency and attempts to establish a connection with the author's work through various aspects of this phenomenon. The thesis examines the concept of overexposure from two different perspectives. Visually, the focus is on the use of the technique of overexposure as a visual tool for erasing/reducing information in photography and transferring it into painting practice. In a social context, this paper examines overexposure as a state of discomfort caused by excessive exposure to information and the consequent desire to withdraw. As a link to translucency and overexposure, the interest of this thesis lies in the meaning of emptiness in the field of painting and its potential for the viewer as a co-creator of the artwork. A part of the thesis is devoted to the question of the reproduction of paintings.

Ključne besede:painting, overexposure, overexposure, photogram, translucency, emptiness, reproduction, BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj