Podrobno

Triangulacija enostavnega večkotnika v linearnem času
ID Testen, Tomo (Avtor), ID Kanduč, Tadej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,49 MB)
MD5: 3DB7B25966E9E4A8C8E66286143D6D07

Izvleček
V diplomski nalogi obravnavamo problem triangulacije enostavnih večkotnikov, enega izmed temeljnih problemov v računalniški geometriji. Najprej so predstavljeni osnovni pojmi, ki tvorijo teoretično podlago za razumevanje obravnavane teme. Sledi pregled algoritmov za triangulacijo, od najpočasnejših do praktično najhitrejših: naivni algoritem, metoda rezanja ušes, monotona triangulacija s pometanjem, Kirkpatrick–Klawe–Tarjanov algoritem in Seidelov algoritem. Sledi glavno poglavje, v katerem povzamemo članek o Chazellovem algoritmu, ki edini teoretično doseže optimum in s tem predstavlja pomemben mejnik v raziskavah hitre triangulacije večkotnikov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:triangulacija enostavnega večkotnika, računalniška geometrija, monotoni večkotniki, algoritem pometanja, Seidelov algoritem, Chazellov algoritem
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/RUL-173072 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:252917507 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.09.2025
Število ogledov:156
Število prenosov:31
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Triangulating a Simple Polygon in Linear Time
Izvleček:
This thesis addresses the problem of triangulating simple polygons, one of the fundamental problems in computational geometry. First, the basic concepts are introduced, providing the theoretical foundation for understanding the topic. A review of triangulation algorithms then follows, ranging from the slowest to the practically fastest methods: the naive algorithm, the ear-clipping method, monotone triangulation by sweeping, the Kirkpatrick–Klawe–Tarjan algorithm, and Seidel’s algorithm. The main chapter is devoted to summarizing Chazelle’s algorithm, which is theoretically optimal and represents an important milestone in the study of efficient polygon triangulation.

Ključne besede:triangulation of a simple polygon, computational geometry, monotone polygons, sweeping algorithm, Seidel’s algorithm, Chazelle’s algorithm.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj