Podrobno

Optimizacija uporabniškega vmesnika za spremljanje prvoosebnih iger
ID Verdnik, Vito (Avtor), ID Pogačnik, Matevž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (46,21 MB)
MD5: D738260D15255B46E15A4FCA930CFF73

Izvleček
Privzeti prikazovalniki podatkov prvoosebnih videoiger so namenjeni igralcem in gledalcem e-športnega tekmovanja neke igre, neredko pa je vsebina prikazovalnika pomanjkljiva. Namesto podatkov enega igralca mora prikazovalnik vsebovati podatke vseh igralcev, za kar je potreben posebej za to narejen prikazovalnik, ki učinkoviteje prikazuje potrebne informacije. Organizatorji e-športnih tekmovanj videoigre Counter-Strike 2 razvijajo svoje prikazovalnike podatkov, ki so po videzu skladni z znamko tekmovanja in bolje predstavljajo podatke videoigre. Cilj diplomskega dela je bil izdelava izboljšanega prikazovalnika podatkov, ki uporabi skupek dobrih lastnosti prikazovalnikov, ki so že na trgu, in jih nadgradi z novimi funkcionalnostmi, ki izboljšajo gledalsko izkušnjo. Specifikacije izboljšanega prikazovalnika podatkov smo zasnovali na podatkih, pridobljenih z intervjuvanjem desetih rednih gledalcev slovenskih e-športnih tekmovanj. Z intervjuji smo preverjali prepoznavnost, berljivost in všečnost desetih konkurenčnih prikazovalnikov. Preverili smo tudi zaželenost novih funkcionalnosti, ki smo jih obravnavali kot kandidate v postopku nadgrajevanja prikazovalnika. Prikazovalnik podatkov smo sprogramirali v jezikih HTML, TypeScript in CSS. Pomagali smo si s knjižnico React in ogrodjem Electron. Prikazovalnik uporablja za podatkovno zaledje (ang. back-end) program Lexogrine HUD Manager, ki preko integracije stanja igre bere podatke videoigre Counter-Strike 2. Implementirali smo dodatno funkcijo prikazovanja obsega eksplozije z nadgrajevanjem programa Boltobserv. V prikazovalnik smo vključili animacije 3D modelov, ki so bili ustvarjeni v programu Blender. Nadgrajeni prikazovalnik smo predstavili testni množici uporabnikov iz intervjujev. Testiranci so nadgrajeni prikazovalnik uvrstili med svoje najljubše. Nova funkcionalnost prikazovalnika je testirancem izboljšala gledalsko izkušnjo in jo zdaj pričakujejo tudi v konkurenčnih prikazovalnikih.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:igričarstvo, uporabniška izkušnja, e-šport, prikazovalnik podatkov
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/RUL-172643 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:262082051 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.09.2025
Število ogledov:134
Število prenosov:28
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:User interface optimisation in first-person games
Izvleček:
The default heads-up display of first person shooter video games are meant to be used by players and viewers of esports tournaments alike however, often the content of the heads-up display is found lacking. Instead of displaying data of just one player, the heads-up display has to show the data of all the players in the game, which requires a specialised heads-up display which can display data in a more efficient manner. Organisers of esports tournaments in the video game Counter-Strike 2, develop their own heads-up displays, which are aesthetically connected to the branding of the tournaments and are better at displaying important data to the viewer. The goal of this thesis was the design and development of a better heads-up display, which uses the positive aspects of the heads-up displays already on the market and surpasses them with the implementation of new functionality for a better viewing experience. The specifications for the heads-up display were based on the data we collected through the interviewing of ten regular watchers of slovenian esports tournaments. The interviews tested the recognisability, readability and likeability of ten competing heads-up displays. We also tested the user acceptance of new functions, which we were considering as candidates for enhancing the heads-up display. The heads-up display was programmed in programming languages HTML, TypeScript and CSS. We used the library React and framework Electron. The heads-up display uses the program Lexogrine HUD Manager for its back-end, which through the use of the game state integration function of Counter-Strike 2, gets the current data of the match in the video game. We implemented a new blast radius indicator by modifying the program Boltobserv. The heads-up display features 3D model animations, which were created in the program Blender. We presented the enhanced heads-up display to the test group from our interviews. The subjects placed the heads-up display among their favourites. The new functionality of the heads-up display elevated the viewing experience of the test group, which now expects similar functions in competing heads-up displays.

Ključne besede:gaming, user experience, esports, heads-up display

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj