Podrobno

Vpliv električnih vozil na obremenitev elektroenergetskega omrežja
ID Lovrin, Aljaž (Avtor), ID Pantoš, Miloš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,69 MB)
MD5: 82814DE5B79BB490B0BD6627BF8FCDDC

Izvleček
V diplomskem delu je analiziran vpliv polnjenja električnih vozil na obremenitve in napetostne razmere v slovenskem prenosnem elektroenergetskem omrežju. Z uporabo obstoječega modela omrežja in programske knjižnice Pandapower so bile izvedene simulacije za tri scenarije: brez polnjenja električnih vozil, s polnjenjem na vseh identificiranih polnilnicah ter s podvojenim številom polnilnic. Analiza je pokazala, da pri trenutnem številu polnilnic obremenitve večinoma ostajajo znotraj dovoljenih mej, vendar so bile pri nekaterih vodih in RTP-jih zaznane mejne vrednosti. Rezultati kažejo, da vpliv polnjenja EV ni enakomerno porazdeljen po Sloveniji, kar izpostavlja potrebo po ciljnem načrtovanju nadgradenj ter uvedbi ukrepov za optimizacijo obratovanja omrežja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:električna vozila, polnilne postaje, prenosno omrežje, obremenitev vodov, napetost p.u., Pandapower, simulacija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/RUL-171772 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:248234243 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.09.2025
Število ogledov:283
Število prenosov:64
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Impact of Electric Vehicles on the Electric Power Network Loading
Izvleček:
This thesis analyzes the impact of electric vehicle (EV) charging on load and voltage conditions in the Slovenian transmission power grid. Using an existing network model and the Pandapower library, simulations were carried out for three scenarios: without EV charging, with all identified charging stations in operation, and with a doubled number of charging stations. The analysis showed that, under the current number of charging stations, load levels mostly remain within permissible limits. However, certain transmission lines and substations exhibited critical values. The results indicate that the impact of EV charging is unevenly distributed across Slovenia, highlighting the need for targeted grid upgrades and the implementation of operational optimization measures.

Ključne besede:electric vehicles, charging stations, transmission grid, line loading, per-unit voltage, Pandapower, simulation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj