Podrobno

Izdelava 3D animacije zmaja
ID Braniselj, Klemen (Avtor), ID Bovcon, Narvika (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (11,18 MB)
MD5: 8F3BEB61328A1278558BE81CBBC859F7

Izvleček
V diplomski nalogi obravnavam proces izdelave kratkega 3D animiranega filma, katerega osrednji motiv je zmaj, ki pristane na skali sredi gozdne pokrajine obdane z gorami. Cilj naloge je prikazati celoten potek produkcije animacije, od začetnega koncepta, oblikovanja modelov in okolja, do animacije ter končne kompozicije. Pri tem sem uporabil programsko opremo Maya, ZBrush in Mari, ki skupaj omogočajo profesionalen pristop k 3D produkciji. Glavni prispevek diplomske naloge je kratka animacija v dolžini približno 30 sekund ter dokumentacija celotnega produkcijskega procesa, ki lahko služi kot referenca drugim ustvarjalcem.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:računalniško generirana slika, posebni učinki, 3d animacija, Maya, Zbrush, Mari
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/RUL-171740 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:248042499 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.09.2025
Število ogledov:210
Število prenosov:47
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Making a 3D Animation of a Dragon
Izvleček:
This thesis explores the process of creating a short 3D animated film, featuring a dragon landing on a rock in a snowy forest. The goal is to present the full production pipeline, from the initial concept and modeling of characters and environments, to animation and final compositing. The project was developed using software tools such as Maya, ZBrush, and Mari, which together provide a professional workflow for 3D production. The main contribution of this thesis is a 30-second animated sequence and a detailed documentation of the production process, which can serve as a reference for other digital artists and creators.

Ključne besede:computer-generated imagery (cgi), visual effects (vfx), 3d animation, Maya, Zbrush, Mari

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj