Podrobno

Razvoj 3D videoigre z uporabo generativne umetne inteligence v okolju Unity
ID Rupreht, David (Avtor), ID Jaklič, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,07 MB)
MD5: 645EA1257BAD63B9969A8D2FE2ACBED1

Izvleček
Cilj diplomske naloge je preveriti, ali je mogoče z uporabo minimalističnih pristopov izdelat prototip igre, ki ima potencial za monetizacijo v prihodno- sti. Igra bo igralca postavila v vlogo sesalca, ki uničuje prah po stanovanju in ga nato posesa, kar predstavi zanimivo dinamiko izbire streljanja ali se- sanja nasprotnikov. Najprej bomo predstavili postopek izbire koncepta igre, nato pa izdelavo oziroma iskanje vseh sredstev (grafičnih, zvočnih, ipd.) po minimalističnih poteh s pomočjo umetne inteligence ali drugih orodij. Nato bomo predstavili sam razvoj igre in orodja, ki so nam pri tem pomagala. Za zaključek bomo s pomočjo anket pridobili informacije o realni možnosti monetizacije igre in morebitnih izboljšavah.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:razvoj igre, Unity, 3D modeliranje, umetna inteligenca
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/RUL-171396 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:247481347 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.08.2025
Število ogledov:228
Število prenosov:48
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of a 3D Video Game Using Generative Artificial Intelligence in the Unity Environment
Izvleček:
The goal of this thesis is to explore whether a game prototype with future monetization potential can be created using minimalist methods. The game puts the player in the role of a vacuum cleaner that destroys and vacuums dust, offering a unique mechanic of choosing between shooting or sucking in enemies. We will first present the game idea selection process, then focus on creating or sourcing assets (graphics, sound, etc.) using AI and other effi- cient tools. The development process and supporting tools will be described, followed by a survey-based analysis of the game’s monetization potential and possible improvements.

Ključne besede:game developement, Unity, 3D modeling, artificial intelligence

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj