Podrobno

Poznavanje električnega kroga v predšolskem obdobju : diplomsko delo
ID Cigole, Mihaela (Avtor), ID Gostinčar-Blagotinšek, Ana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,39 MB)
MD5: 7DA3955233D08D0B7785FFEF4348F7F9

Izvleček
Diplomsko delo obravnava poznavanje osnovnega električnega kroga pri predšolskih otrocih. V teoretičnem delu sem predstavila osnovne pojme s področja elektrike, značilnosti preprostega električnega kroga in pomen zgodnjega naravoslovnega izobraževanja ter učenja skozi igro. Poseben poudarek pa je namenjen vlogi didaktičnih iger in eksperimentiranja pri razumevanju naravoslovnih pojavov. V empiričnem delu je prikazana raziskava, ki je bila izvedena s 100 otroki, starimi od 3 do 6 let. S pomočjo intervjujev in praktičnih nalog sem ugotavljala, kako dobro otroci prepoznajo osnovne sestavne dele električnega kroga (baterijo, žarnico in žico), kako razumejo delovanje kroga in kateri koncepti jim povzročajo največ težav. Rezultati so pokazali, da otroci največ znanja izkazujejo pri prepoznavanju sestavin, nekoliko manj pa pri njihovem povezovanju v električni krog. Na podlagi zbranih podatkov so oblikovani predlogi dejavnosti, ki lahko strokovnim delavcem pomagajo pri načrtovanju ustreznih pristopov za razvijanje osnovnega razumevanja elektrike že v predšolskem obdobju.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Predšolska vzgoja, preprost električni krog, predšolski otroci, učenje skozi igro
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:M. Cigole
Leto izida:2025
Št. strani:42 str.
PID:20.500.12556/RUL-171338 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:246622723 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.08.2025
Število ogledov:427
Število prenosov:36
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Preschool children's understanding of electric circuits
Izvleček:
This thesis explores the understanding of basic electrical circuits in preschool children. In the theoretical part, I have presented the basic concepts of electricity, the characteristics of simple circuits and the importance of early science education as well as the importance of learning through play. Special attention is paid to the role of didactic games and hands-on experiments in promoting the understanding of scientific phenomena. The empirical part presents a survey conducted with 100 children aged 3 to 6 years. Using interviews and practical tasks, I investigated how well children recognise the basic components of an electric circuit (battery, light bulb and wire), how they understand how the circuit works and which concepts present the greatest challenges for them. The results showed that the children showed the most knowledge when recognising the components and slightly less when connecting these components into a working circuit. Based on the data collected, suggestions for activities were developed to help educators plan appropriate strategies for developing a basic understanding of electricity in preschoolers.

Ključne besede:Simple electric circuit, preschool children, learning through play

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj